Obserwatorzy

piątek, 15 listopada 2013

Nie mozna byc nudnym ;3

Witam, postanowilam ze dzisiejszy post bedzie inny od poprzednich. Od jakiegos czasu czesto spotykalam  na stronach internetowych reklame szamponu Dermena, hamujacego wypadanie wlosow i stymulujacy ich odrastanie. Mialam naprawde spore problemy z wypadaniem wlosow.  Dlugo sie nie zastanawiajac zamowilam go i juz po 4 dniach listonosz przyszedl z przesylka ;3 Zabralam sie za testowanie...
                         
                                         






PLUSY:
- faktychnie hamuje wypadanie wlosow,
- wspomaga ich odrastanie (mam teraz takie smieszne baczki bo bokach xD),
- przyjemnie sie pieni,
-latwo go rozprowadzic na wlosach,
-mala buteleczka jest latwa w uzyciu


MINUSY:
- jak dla mnie dosc nieprzyjemny zapach,
-moze czepiam sie szczegolow ale ten nieco brazowawy odcien nie wplywa pozytywnie na ocene szamponu



To moja pierwsza recenzja wiec jest dosc krotka... Niemniej jednak mam nadzieje, ze sie wam spodobala ;D Pozdrawiam i zachecam do zakupu wszystkich z problemem wypadajacych wlosow. 


3 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć bo potrzebuje czegoś co hamuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam, jest rewelacyjny. Dla mnie zapach jest przyjemny, a koloru nie ma, jest przezroczysty. Taka mala ciekawostka-zakupilam przez aplikacje appteka na androida. Przy zamowieniu za 20zl szampon jest za 2 grosze (!).

    OdpowiedzUsuń